? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS ?

Saturday

besday present from my luvly sis!!=]



td kuar g jln2 kt mines wit my sis n my bro in law...boring dok umh cuti2 nie...=]
actually,akak aku dh lupe besday aku ri2...td time lam kete otw nk kuar my 2nd sis cll...
dia ar ckp kt akak aku yg sengal sorg nie..besday my 2nd sis 2 arini...dia dh wish awal lg kt aku...n pg td aku pn dh wish kt dia...=]
emmm,pusing2 lam mines td aku saje ar tnjuk2 kek kt akak aku...hehe.. then dia ckp sedap ke kek 2..better mkn secret recipe jer...
huhuuu,dlm ati nie rsa cm nk mlompat2 jer!!!=p akak aku blnje mkn kt secret 4 my 22 besday...beshnyer...!!!=]
abis mkn kitorg pn nk blik la...otw nk mnuju ke parking aku da tnmpk smthing yg agk mnarik...
beg yg cntik d mata aku...=) my sis tnye nk x..klu nk amik laa..
ape lg,trus aku amik n riang skali rsa atiku ini!!!horayyyy...thanks a lot k.gie...sayang kamu...!!=]

0 comments: